SYNBIOTYK DLA DZIECI (MY KIDS...

    SYNBIOTYK DLA DZIECI (MY KIDS PROBIOTIC) 30 SASZETEK - HEALTH LABS CARE

    Obecnie brak na stanie
    102,87 zł
    Brutto

     
    SKŁADNIKI
    Błonnik akacjowy INAVEA™ PURE ACACIA, naturalny aromat truskawkowy, liofilizowane żywe bakterie Bacillus subtilis LifeinU® BSCU1, substancja przeciwzbrylająca: dwutlenek krzemu.

    Składniki aktywne w zalecanej dziennej porcji - 1 saszetka
    Bacillus subtilis LifeinU® BSCU1 - 2 x 10⁹ CFU*
    Błonnik akacjowy INAVEA™ PURE ACACIA - 1168 mg
    *CFU (Colony Forming Unit) - jednostki tworzące kolonie

    OPIS
    Recepturę suplementu diety My Kids Probiotic oparliśmy o błonnik akacjowy INAVEA™ PURE ACACIA i liofilizowane żywe kultury bakterii Bacillus Subtilis LifeinU® BSCUI, które były przedmiotem badań klinicznych.
    Szczep charakteryzuje się dużą termolabilnością, dlatego nie wymaga przechowywania w lodówce i można go dodać do ciepłego napoju lub posiłku.
    To produkt przeznaczony do wsparcia mikrobioty jelitowej u dzieci powyżej 3 roku życia.

    ZALECANE SPOŻYCIE I INNE UWAGI
    1 saszetka (1,5 g) dziennie — Spożywać bezpośrednio po zmieszaniu z 75-100 ml wody, MLEKA lub innego płynu. Suplement diety MyKids Probiotic można mieszać z ciepłymi napojami.
    Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.
    Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji. Zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia jest ważny dla funkcjonowania organizmu człowieka.
    Suplement diety nie może być stosowany jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety.
    Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników.
    W przypadku występowania chorób lub stosowania produktów leczniczych skonsultować przyjmowanie suplementu diety z lekarzem.

    ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
    Przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu, w temperaturze pokojowej 15-25°C, w suchym miejscu, w sposób niedostępny dla małych dzieci. Chronić od wilgoci i światła.
    5904999479265

    16 innych produktów w tej samej kategorii: